Patiënten stop sinds 2022

Nieuwe patient

Patiënten stop sinds 2022

Anamnese

Om u zo goed mogelijk te kunnen behandelen is het belangrijk dat we op de hoogte zijn van uw gezondheidssituatie. We vragen u dan ook tijdens het eerste bezoek om ons in te lichten over eventuele medische problemen en de voorgeschreven medicatie.

Mee te brengen naar de praktijk

Wij vragen u uw identiteitskaart mee te brengen en indien relevant, een verwijsbrief van de doorverwijzende (tand)arts.

Betaling

U kan in onze praktijk betalen met bancontact, kredietkaart of cash.
Wij aanvaarden helaas geen overschrijvingen.

Controle

Wij adviseren u één tot tweemaal per jaar uw gebit te laten controleren, 90% van de urgenties kunnen immers voorkomen worden, indien de patiënt een strikte mondgezondheid aanhoudt. Wij bieden u de mogelijkheid een periodieke herinnering te ontvangen via e-mail.

Een afspraak maken

We doen er alles aan om zowel nieuwe als bestaande patiënten zo snel mogelijk een afspraak te geven. Indien u dit wenst, dan sturen wij u 24u op voorhand een herinnering aan uw afspraak per sms.

Als u een afspraak niet kan nakomen vragen wij u vriendelijk ons hiervan dan tenminste 24 uur op voorhand te verwittigen. Op deze manier kunnen we een andere patiënt helpen en voor u kan dan een afspraak gemaakt worden op een gunstiger tijdstip.

Wenst u meer informatie over onze telefonische bereikbaarheid of wilt u graag een afspraak maken (telefonisch), dan kan u terecht op onze contactpagina.